Panoramata a...

28.01.2024

Může mi někdo vysvětlit, proč včera nemohlo bejt jako deska? Vymetená obloha, sluníčko, krása...

No jo, dyk já vím, že to jsou prostě hory, krutý i krásný. A však se těch rozhledů ze Sněžky dočkáme...

Fakt jsem měl ale nutkání ještě domů nejezdit a zůstat do pondělka. Bylo by to sice jen o tom přespání, nic víc. Ale určitě musely bejt večer nádherný hvězdy. Nakonec jsem odjel ale...

Dopo jsme strávili v chalupě, tak nějak to tam pofackovali a připravili na příště. A taky kecali s Honzou, přišel zase na zelíčko...

Po obědě jsme se ale šli s Olinem cournout. Nadejchat se horskýho vzduchu a pokochat se. Ani nebyla moc zima. No i když, po pokusu zdolat Sněžku nebude zima už asi nikdy a nikde. Vydali jsme se jen nahoru na Zákoutí, to stačilo. Žádnej spěch. Kochat se, fotit, vlastně i Olinovi ukázat krásy a panoramata...

A taky se podívat do křišťálový koule, co tam objevíme zajímavýho. Budoucnost a tak...

Jo, pohledy to byly úžasný. A pak se nám nechtělo domu ještě o to víc...

Fotogalerie...

Nu což, holt to chvilku zase přežijeme a pak někam vyrazíme. Nějak mě to táhne do přírody...

2019 ©Pytlák
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky