Léto s Vasilem...

26.06.2020

... 2. díl - Čili Chili...

Léto s Vasilem je v plným proudu. A to ještě ani pořádně nezačaly prázdniny...

Před pár dny vydali jsme se se Štěpkou tak nějak na Hradčany. OK, přiznávám, bylo to domluvený. Šli jsme na snídani do Bitter Sweet Cafe a měli domluvený setkání s Chili. Ehm, nepsal jsem to už?...

Nicméně, nebylo to setkání poslední, což jsem asi avizoval taky. Totiž, krom toho, že je Něžná síla dobrá, řekl bych až balkonózně vynikající, kuchařka, tak taky skvěle zpívá. No a na mě tuhle vyskočilo na Insta, že bude mít takovej malej pouliční koncertík na Příkopech. Takže...

Vyšlo to na pátek po vysvědčení, ideální, ne?...

Jako by to tušil, kde se vzal, tu se vzal, vydal se s náma na cestu i Vasil...

Na Příkopy dorazili jsme půl hodinky před začátkem. Tak akorát na průběžnou návštěvu bonbonérie a nákup pár sladkostí na cestu. A na malej pokec s Chili. Je to milá holka. Když jí srovnam s ufňukanou píčou Pavlínou...

Koncert byl super a užili jsme si ho královsky. Měl jen jednu zásadní vadu. Utek strašně rychle. Jenže to příjemný věci vždycky. Ještě chvilku jsme pokecali, společná fotka a hurá domu...

Ehm,... přes Hemlýs...

... a Meka Donalda...

Aj vaj aj...

No ale... Jako rozloučení s školním rokem a odměna za vízo to bylo parádní, si myslim. Aspoň teda Štěpánka vypadala, že se jí to líbilo. No a mně taky. Tak dobrý...

Pár fotek...

Jen kdybych nemusel zejtra do háku...

Přijde mi Vasil pomoct?...

2019 ©Pytlák
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky