Když zazní zvon...

15.03.2024

Slyšet znít zvon na Svatovítský katedrále a navíc 15. března, to je zážitek. A je to zavazující. A snad všichni vědí, proč...

Potřeboval jsem dneska zajet na Butylkovo něco předat. A pak taky na Hrad. A tak jsem využil toho, že je krásně a se taky trochu prošel. Z Hradčanský přes Valy a Píseckou bránu na Mariánský hradby. A do zahrad u Belvederu. Už jsem tam pár let nebyl. A dneska tam bylo fakt krásně. Všechno kvete, všechno voní, zpívá...

Hele, kupodivu nikde žádný brány s policajtama! Nikdo nic nekontroluje, může se tam volně. Divný, v době protektorátní...

Než jsem došel na Hrad, zazněl zvon. Nejnádhernější zvuk zvonu ze všech tady. A k tomu hned i střídání stráží. Normální na Prašňáku, velký pak na prvním nádvoří. To už jsem nezažil, ani nepamatuju...

Stejně nádherně bylo i v Jelením příkopu. A nikde nikdo. Himl, a já nechal foťák doma! Aspoň něco snad nasekám mobilem, ale asi to nebude to úpa nejvíc ono...

I na Letný bylo krásně. Vůbec všude venku dneska. A já si to skvěle užíval. Žádnej spěch, kochat se, užívat si tepla a barev...

Fotogalerie...

Ještě tak nemít dneska noční...

2019 ©Pytlák
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky